Print Screen veya Screen Shot

Bu sayfada Print Screen namı diğer Screen Shot alma işlemini anlatacağız. Bu işlem ile bilgisayarımızın ekran görüntüsünü resim dosyası haline getirebileceğiz.

1. Klavyemizdeki Print Screen tuşuna basıyoruz ve ekran görüntüsünü hafızaya alıyoruz.

2. Başlat>Programlar>Donatılar>Paint yolunu izleyerek Paint programını açıyoruz.

3. Paint dosyasındaki resim yapabileceğimiz alanı genişletiyoruz ki ekran görüntüsü tamamen içine sığabilsin.

4. Sağ tıklayıp yapıştır seçeneğine tıklıyoruz veya CTRL + V tuşlarına basıyoruz.

5. Resim dosyasını kaydediyoruz.

İşte bu kadar :)

24 responses to “Print Screen veya Screen Shot

  1. Geri bildirim: yardima ihtiyacim var - Webmaster Forumu - Webmaster Zone

  2. Teşekkürler Arkadaşım çok faydalı oldu..Senin yolu izledim..Print Screen yaptım…Donatlardan Paint yaptım…Kesme ile kesip…Kopyaladım..tekrar …Paint yaptım ve buraya Yapıştırdım..Daha sonra Dosyadan kaydet yaptım ve kaydettiğim yerden yazdırdan çıktımı aldım..biraz uzun yol amma amacıma ulaştım…Sağ olasın.emeğine sağlık..

  3. Yha iyide ben ctrl+v yapıorum yapıştıra basıorum olmuyo :S bnm dizüstü tuşlar deişik ama prt sc tuşu var heralde o ona basıorum olmuo işte xD yardm edn yha xD

Bir Cevap Yazın

